lunes, 1 de septiembre de 2008

Agora en Galego

Queridos meus, chamándose o blog Queiroa non podía esquecer de escribir tamén en Galego, pero igual que tiven que pedir desculpas os anglofalantes, pido desculpas mil por este castrapo.

Xa sabedes que a aprendizaxe, está na practica, e agardo que canto máis escriba mellore a sintaxe, a ortografía, o vocabulario . . . . Ademáis, o que conta é a intención, ou intezom, coma prefirades, non vamos a distinguir modalidades porque entón a intensao vaise o caralho (ou caraio) JAJAJA.

Denantes de todo (¿iso de denantes existe?) procederei (coido que a utilizazom eiqui do verbo proceder é unha falsa traducción do verbo proceed do inglés, pero sempre pensei que quedaba topeguay) a explicar o significado de Queiroa.

Queiroa é un dos multiples vocablos que se utilizan en Galicia para denominar as plantas da familia das ericaceas, é dicir os brezos. Coido que tamén adoitanse variantes coma Queirua ou Queiroga, todas elas palabras preciosas e moi sonoras, por iso pensei que era un nome perfecto para o blog. Dicir ademáis que é unha palabra cortesía de Alba Marinha (eu prefiro Mariña porque penso que a ñ ten moito charm, pero sei que a ela ten alma AGAL ou como se diga).

De feito, estiven falando hai un rato con ela e lle dixen que me gustaría ter unha bonita sección de palabras interesantes, hai uns días pasei o fin de semana na sua casa en Aiazo, e escoitei cousas ben bonitas, así que de vez en cando intentarei postear algunha bela palabra perdida. De momento a que máis me gustou foi Rixóns, pero coido que foi máis o sabor dos rixóns da casa rodeados de filloas que a palabra en si.

Ata aquí o post (en galego postiño) espero que vos gustara.

2 comentarios:

Lara LI dijo...

Está muy chulo ^^ y tienes razón, hay palabras preciosas en gallego...

¡¡Y que sepas que con las fotos de tus viajes me están matando de envidia!!

Un precioso blog, espero leerlo asiduamente y saber más de tí... bikos mil!!!!

Anónimo dijo...

lo sempto mouto, no falo galego, (inventado, no es gallego pero a alguien que no lo sabe puede sonarle parecido. A partir de aqui en algo que intenta ser castellano.)

Si Queiroa se utiliza para las mismas plantas que brezo, no se aplica a todas las ericaceae... segun la enciclopedia de la flora iberica, en la peninsula hay 9 generos dentro de dicha familia.
Erica, que incluye los brezos tipicos, con hojitas finas que se caen al secarse y ramilletes de flores terminales, en la mayor parte de los casos en tonos rosas.
Cayuna, que en lugar de las ojitas tiene unas escamas que a mi me recuerdan a las del cipres (creo que es lo que en extremadura a veces se llama brecina).
Daboecia, con hojas bastante mas anchas, flores mas grandes y aisladas y que ya esta en el limite de lo que yo llamaria brezo..
Loiseleuria y Phyllodoce, dos generos que por el nombre no me suenan, y que si miramos fotos en san google, espero coincidais conmigo en que el primero no se incluye en brezo.
Arctostaphylos, unas plantas rastreras poco famosas, con una especie que se apellida en latin con un nombre parecido al que tiene en griego (arcto staphilos racimo de uvas de oso, uva-ursi uva de oso...)
Vaccinium, los arandanos, raspanos en cantabria.
Arbutus, el madroño, simbolo de madrid.
y Rhododendron, tipica flor de jardineria que nadie llamaria brezo...

por Alba Marinha te queria preguntar, si voy a galicia me gustaria encontrarmela, y no tengo forma de localizarla...

y lo que decias en un correo de que los blogs la gente se aburre de usarlos no es cierto.. Solo tienes que actualizarlos con la frecuencia justa para que puedan seguirlos y no sigan igual cada vez que los visitas, frecuencia diferente segun para quien... pero normalmente el numero de seguidores de un blog va en aumento, si el blog mantiene cierta actividad y no es muy aburrido... yo, concretamente, miro blogs con bastante mas frecuencia que mi correo, pero creo que no es lo usual...

se me da fatal lo de verificar la palabra...

Datos personales